پست مارکت

فروشگاه اینترنتی پست مارکت

پست مارکت

فروشگاه اینترنتی پست مارکت

نانو پد سفید کننده دندان Ovan, پد ضد عرق نانو Dry Pad, مینی ریش تراش همراه, حوله پاک کننده آرایش نانو, ساعت مچی ضد خر و پف

نانو پد سفید کننده دندان Ovan, پد ضد عرق نانو Dry Pad, مینی ریش تراش همراه, حوله پاک کننده آرایش نانو, ساعت مچی ضد خر و پف Dr Sleep, ماشین اصلاح مو Pritech (مدل RSM-1310) , ماشین اصلاح چهار کاره Pritech (مدل RSM-1197), دستگاه سفیدکننده و پولیش دندان لوما, بالش ماساژور گردن, بالش 3 کاره گوگو پیلو - GoGo Pillow, پد خنک کننده بالش چیلو - Chillow, موبر واندر وکس - Wonder Wax, ریش تراش کارتی Carzor, پد ضد عرق Underarm Shields, ست کامل موکن ویزیت - Wizzit, پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو, اسپری موبر کارینا اورجینال (ساخت ترکیه)
نانو پد سفید کننده دندان Ovan

نانو پد سفید کننده دندان Ovan. این محصول جدید و حیرت انگیز زردی و لک دندان های شما را بدون مراجعه به پزشک و بدون هیچ آسیبی به آن با استفاده از الیاف نانو بر طرف می نماید.

قیمت : 28,000 تومان

پد ضد عرق نانو Dry Pad. این پد های بسیار کارا با قرار گرفتن در زیر بغل از ایجاد بوی بد جلوگیری کرده و از خیس شدن لباس شما در ناحیه زیر بغل و ایجاد لکه بر روی آن جلوگیری به عمل می آورد.

قیمت : 29,000 تومان

این ریش تراش های کوچک و در عین حال کاربردی می توانند همیشه و همه جا همراه شما باشند تا همواره بتوانید اصلاحی مرتب و آراسته را به کمک موبایل خود در همه جا داشته باشید!

قیمت : 35,000 تومان

حوله پاک کننده آرایش نانو. شما می توانید آرایش خود را به هنگام شب تنها با آب و این حوله با چند حرکت و به آسانی بدون هیچ التهاب و مواد شوینده شیمیایی پاک نمایید.

قیمت : 24,000 تومان

ساعت مچی ضد خر و پف Dr. Sleep. این ساعت زیبا و بسیار راحت در هنگام شب به مچ دست شما بسته می شود تا شما را از خر و پف خلاص کرده و خواب آرامی رابرای شما فراهم آورد

قیمت : 56,000 تومان

ریش تراش حرفه ای پریتک مدل RSM-1330 جدیدترین عرضه کمپانی Pritech می باشد که دارای فن آوری اصلاح 4D Cutting System می باشد. دارای خط زن حرفه ای و بسیار دقیق ...

قیمت : 135,000 تومان

ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310، با داشتن 2 تیغه غلطکی در کنار هم، اصلاحی فوق العاده آسان، سریع، راحت و تمیز را برای شما به ارمغان می آورد. دارای قطعه ای مخصوص خط گیری ...

قیمت : 52,000 تومان

ریش تراش پریتک یک شیوه مناسب و باور نکردنی برای اصلاح صورت آقایان و از بین بردن موهای زائد صورت و هر جای بدن می باشد. این مدل دارای 4 قطعه با کاربردهای مختلف می باشد.

قیمت : 130,000 تومان

این دستگاه شامل پنج عدد پرداخت کننده می باشد که با چرخش دندان ها را پولیش و سفید می کنند. دندان های خود را در عرض چند دقیقه سفید و براق کنید. به همراه پایه چراغ دار.

قیمت : 25,000 تومان

ماساژور گردن بهترین وسیله برای رفع گرفتگی و رفع خستگی و تقویت عضلات گردن و بر طرف کردن اسپاسم عضلانی گردن می باشد. جدیدترین ماساژور گردن بر اساس استانداردهای روز اروپا.

قیمت : 39,000 تومان

بالش چند کاره گوگو پیلو از جنس خاص و الیاف نرم بوده و طوری طراحی شده است که می توان از آن به عنوان نگهدارنده تبلت، بالش پشت گردن و پشت سر، کوله پشتی و ... استفاده کرد.

قیمت : 27,000 تومان

تنها با ریختن یک لیوان آب سرد در داخل چیلو، دمای آن تا 15 درجه سانتی گراد کاهش یافته و از آن شما می توانید جهت خنک کردن بالش، خنک کردن لپ تاپ، قرار دادن زیر پا و کمر و ... استفاده کنید.

قیمت : 27,000 تومان

ریش تراش پریتک یک شیوه مناسب و باور نکردنی برای اصلاح صورت آقایان و از بین بردن موهای زائد صورت و هر جای بدن می باشد. با قابلیت اصلاح به صورت خشک و مرطوب و 100درصد ضد آب.

قیمت : 110,000 تومان

واندر وکس یکی از جدیدترین موبرها برای رفع موهای زائد بدن می باشد. این موبر مخصوص از بین بردن موهای ریز و درشت می باشد و استفاده از آن بسیار آسان و بدون درد است.

قیمت : 34,000 تومان

این ریش تراش طوری طراحی شده است که تنها به اندازه یک کارت اعتباری (عابر بانک) جا می گیرد و می توانید آن را به راحتی در داخل کیف پول خود جا داده و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

قیمت : 25,000 تومان

پد ضد عرق Underarm Shields از نفوذ عرق بدن بر روی سطح خارجی پوشاک جلوگیری می کنند و همین امر باعث خواهد شد زیر بغل لباس شما هیچ گاه خیس نشده و بوی عرق ندهد.

قیمت : 16,000 تومان

موکن ویزیت یک اختراع شگفت آور است که مو های زائد شما را از ریشه می کند و برای هفته ها از رویش مجدد آن جلو گیری می کند. همراه با کیف ست آرایش و 6 ماه گارانتی تعویض.

قیمت : 29,000 تومان

پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو محصولی معجزه آسا و بی نظیر. دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران. از بین برنده چین و چروک، جای جوش و آکنه و شفاف کننده رنگ پوست ...

قیمت : 46,000 تومان

با استفاده از اسپری مو بر کارینا تنها در چند دقیقه از شر موهای زائد بدن خلاص شوید! کارینا در کشور ترکیه تولید شده و با مجوز وزارت بهداشت ایران وارد کشور شده است.

قیمت : 17,000 تومان

این ریش تراش با داشتن سه تیغه دو لبه متحرک (که براحتی روی پستی و بلندی پوست تغییر حالت میدهد) با طراحی مدرن و باتری قوی و از همه مهمتر برند معتبر، یک ریش تراش قدرتمند محسوب می شود.

قیمت : 79,000 تومان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.